2 Nisan 2009 Perşembe

Can Yücel Bizim Deniz - Matematik Sınavı KAÇIŞ

Bugün Matematik sınavı vardı. Bu hafta ders çalışmaya az zaman ayırdığım için çok zamanda az iş yapmış oldum. 2 Hafta önceden belirlenen sınava çalışmadığımı ve düşük not alacağımı bu sabah anlamıştım. Beni şiire sürükleyen Matematik öğretmenimle hesaplaşmam gerekiyordu. Derslerde onu dinlemiyor, sorduğu soruları cevaplamıyor ve sürekli konuşuyordum. Benden memnun olmayan tek öğretmen sayılır Din Kültür ve Ahlak bilgisi hocasını saymazsak. Mat. Öğrt. nim dersimden geçemeyeceksin dedi. Ama beni tanımıyor ucube :0

***
Aklıma çok iyi bir fikir geldi. Aşı olmaktan son anda kurtulmuştum ve aşı olmak için bugün sağlık ocağına gittim biz aşı yapamayız okuluna yakın sağlık ocağına git dediler Babamla konuştum rapor/izin işini hallettim. Büyük ihtimal sınav haftaya olacak. Matematik öğretmenim başımda akbaba gibi bekleyecek ama onlarca saat beni bekliyor bol bol Mat. çalışacağım yüksek not alınca yüzündeki iblis ifadenin kuduzlaşmış versiyonunu görmek hoşuma gidecek.

***
Neden Can Yücel Resmi Koydum Ki

en uzun koşuysa elbet türkiyede de devrim,
o, onun en güzel yüz metresini koştu
en sekmez lüverin namlusundan fırlayarak...
en hızlısıydı hepimizin,
en önce göğüsledi ipi...

acıyorsam sana anam avradım olsun,
ama aşk olsun sana çocuk, aşk olsun!

bugün defalarca dinledim.

can yücel'in kendi sesinden dinleyince daha bir anlamlı gelen şiir.

http://www.youtube.com/watch?v=56bnf53M8js

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder