10 Nisan 2009 Cuma

İstanbul'da saatlerce yürümek


Yukarıdaki haritayı özetlersem... Ev yazan yer bizim kitap almak için yola çıktığımız nokta... Kitapçı yazan yer ise sipariş ettiğim kitabı(Karl Marx - ... ...) almak için ulaşmam gereken nokta.Buraya kadar herşey normal. takii geri dönüş fikrinin arkadaşım Uğur'un ağzından çıkması. Bu demez mi bana .... gel ne otobüse binelim ne minibüse yürüyerek gidelim eve. Hem ondan önce bir arkadaşa uğramış olurum. dedi. Bende seni kıracağıma kafamı kırarım cinsinden teklifini kabul ettim.
***
Haritada arkadaşımın yönlendirdiği yöne doğru gidiyorum oraları daha önceden bilmişliği var ama yönlendirmeye devam ediyor noktasına ulaşınca kafam karıştı nerede olduğumuz hakkında en ufak bilgi yoktu. Uğur ise bana sürekli, bak bu okulun adını biliyormusun? halen hatırlamadın mı? 15 dakikaya evdeyiz? sağdan mı gidelim? soldan mı? gibisinden sorular soruyor. Kendime şimdi çok kızıyorum bu soruları sorduğu zaman yolu kaybettiğini anlamalıydım.
***
Uğur:Sana bişey sölicem. Söyleeee. Taksi çağıralım binip gidelim. Ben sinirlenmeye başlamıştım. Oğlum yolu bilmiyormusun ? Uğur:biliyorum ama şu tepelik beni yanılttı. Yanlış yere gitdim karıştırdım. Unutmuşum bu yolları dedi.
***
Haritadaki İpleri elime aldığım noktasına gelmeden önce oradaki bir sokakta uğur bana devretti yol bulma işini... Ben geceleri çimlere yaslanırken gökyüzüne bakar elimdeki sigarayı yakardım. Ay ışığına odaklanır onu kelebeğe çevirmeye çalışırdım. Ayın yönü çok ters gelmişti. Uğur galiba yolu buldum dedi ters yöne yönlendirecekti ki Avrupa konutlarını hislerimin yardımıyla yürüdüğüm yolun bayağı bir uzağında görmüştüm
***
Karanlıkta yürüyoruz.cips,çikolata,sigara ihtiyaçlarımızdır gideriyoruz. Otobüs yok, Taksi Yok, Minibüslerdeki yazı uzakları işaret ediyor. yürüyoruz Avrupa konutlarına doğru şimdi gözden kayboldular ama önümüzdeler köprüye geldik utancından kimseye yoluda sormadı uğur :D
***
Saat: 20:00 de yola çıktık eve 22:30 da vardık.
Peki gittiğimiz yerlerde neler gördük. İşte birkaçı, gogıl eart pırogragramından ancak gündüz çekilen fotografları bulabildim. siz geceleyin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder