8 Haziran 2009 Pazartesi

Başlık YOK


7 Hafta oldu dile kolay :) 7 haftaaa.
Mahalle maçlarında yenilgi yüzü görmedik.
7 kişi sahaya çıktık. Her biri bir denklem,bir atom çekirdeği :)
Maç güzel geçti. Rakip fena değildi.
Perşembe,Cuma ve Pazartesi 3 gündür Okula gitmiyorum. Karne günü yaklaşıyor. Teşekkür belgesi veya onur belgesi %100 alıyorum :) evde çok teşekkür ve takdir belgesi var. Ama onur belgem yok :(


Arkadaşlarım bir hafta boyunca telefonumu hiç susturmadılar.
-Hadi havuza gidelim.
-Gel denize girelim.
-Piknik yapalım.
İyi güzelde biri bana demez.
-Gel sergiye gidelim
-müzeye gidelim
- Şu yazara kitap imzalatalım.

Yok anasını satim. Bende dahil olmaz üzere gençlik hapı yutmuş :) Öyle bir hap ki tesiri atom bombasından daha kuvvetli.
***
Arkadaşlarımla sadece futbol maçlarında buluşurum. Bazend e Geceleri sokaklarda dolaşırız.Havalar oldukça sıcak. Bunaltıcı bir hava. Millet kendini sokağa atmış. Başı çekiyorum. Elimde sigaram karanlıklara dalıyorum. gündüzleri piyasada yoğum :) Kol kola giren kızları seyrediyorum.(görüntü berbat) bize iş olmaya çalışıyorlarmış. Sıkı bir dostum söyledi :)
-Bak bu kız sana iş :)
Bende o kadar yakışıklıyım ki :))) kimseye yüz vermem.
***
Bu yazdıklarımdan hiçbirşey anlamadım.
Nüfusu 12 Milyonluk bu şehirde yalnızlık duygusu artık çok normal...
Lan bir tane kafa dengi olmaz mı ?

TEVFİK FİKRET'in dediği gibi
Örtün, evet, ey felâket sahnesi... Örtün artık ey şehir; Örtün, ve sonsuz uyu, ey dünyanın koca kahpesi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder