23 Şubat 2009 Pazartesi

23 Şubat - Okuldayım - Kar Topu


Sabahın Körü ;)
Alarm zırrrrrrrr zırr zırrrr ve ben fırlıyorum günün en önemli öğünü olan kahvaltımı sonlandırırken arkadaşım mesut'u çağırıyorum. Babam arabanın içinde bizleri bekliyor. Fazla beklemesi imkansız biraz sinirlidir kendisi. Okulumun olduğu yere ulaşınca kar yağışı sınıfa koşmam için bana yardımcı oldu(lapa lapa) Sınıfa girdim herkese günaydın :D
Duvar kenarı vs Cam kenarı (II.KAR TOPU SAVAŞI)
Herşey son dersin bitişiyle başladı. Arkadaşım olan Yasin çıkışta büyük bir savaşın belireceği konusunda bana ajanlık yaptı. Meğer orhan,seyhan,ersoy,mustafa ve eyüp savaşa müsait olan bu ortama önceden hazırlık yapmışlar ve çıkışta sınıftaki masun sivil halkı hedef alacaklarmış. Ben ve Yasin onlardan önce davrandık hızla merdivenleri inerken çıkış kapısına ulaştık. Karın yoğun olduğu bölgeye geldik çantalarımızı güvenli bir yere koyduktan sonra kar toplarını büyük ustalıkla hazırladık.
***
Bir kaç dakika sonra düşman kapıda belirdi. Cam kenarı müttefikleri hızla çeşitli yerlere dağılarak silahlarını hazırlamaya çalıştılar fırsat vermeden taarruza geçtik eyüp'ü çeşitli yerlerinden vurdum yasin o ara ersoy ve seyhanla uğraşıyordu mustafa bizim tarafa geçti dahada güçlendik kaçmaya başladılar seyhanı tabiri caizse mermi manyağı yaptık okulun büyük kapısının önünde tekrar toplanan cam kenarı müttefikleri beni ve arkadaşımı yaraladı hem kaçıyor hemde silah arıyordum arabanın üstündeki kar yardımıma yetişti 2 atışla düşmanı püskürttük yasin ve mustafa evin yolunu tuttular bende dolmuşun yanına gittim
***
En çok sevdiğim arkadaşlarımdan sadece bir tanesi olan Gamze dolmuşu bekliyordu beni görünce şaşırdı ne olmuş sana dedi atkısını önerdi kabul etmedim GERÇEK BİR SAVAŞÇIYIM :D Eyüp'ü vurduğumu gururla anlatıyordum ki ersoy pis kahkahaları ve elinde buzu andıran kar topuyla(kar topundan ziyade kocaman bir taşa benziyordu) peşime düştü elimdeki çantanın verdiği rahatsızlık nedeniyle bana yetişti ve kafamda patlattı geri çekildi üstüne gittim silahımı hazırlamak üzereyken kaybolduğunu gördüm su uyur düşman uyumazmış :D
ve GAMZE HALEN GÜLÜYOR :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder