21 Şubat 2009 Cumartesi

ilk blog ilk yazı


An itibariyle bloğumu hazırlamış ve ilk yazımı yazmış bulunuyorum. Bu zamana kadar pek çok blog takip ettim ve hala ediyorum. Sanırım artık kendi bloğumu hazırlamanın vakti geldi :)
ÇALINTI
Ben açmış olduğum bu blogta ne yazacağıma henüz karar veremedim. Aklıma ne geliyorsa yazacağım kardeşim ;) sansasyonel haberlerden tut gidebildiği yere kadar herşeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.
***
Bloğumu başkalarının okuması benim için çok çok önemli değil. Bu bloğu açmamda baskın olan düşünce 10 sene sonrasını ve 10 sene öncesini görebilmek. 5 de olabilir 3de 2 kurtarmaz :D (Görüldüğü gibi iğrenç espriler bende)
***
Kendimi özetleyecek olursam
-17 yaşındayım. Aslen sivaslıyım. İstanbul'da yaşıyorum. Tuttuğum takım Galatasaray antifenerbahçeliyim. 3 dil biliyorum(derdimi anlatacak kadar :) Türkçe dahil. Televizyonda belgesel,Futbol müsabakaları,haber,bir tane dizi(AvrupaYakası) takip ederim. Sinemaya giderim ama tiyatro bana göre değil. Kitap okumayı çok severim.
---
Kendimi özetlemem bile klavye tuşlarını zor durumda bırakıyor. Bu kadar yeter şimdi reklamlar(ıyyy:) Günler, haftalar,aylar hatta yıllar birbirini takip ettikçe hem bloğumu okuyan kişiler hemde ben nasıl bir yaratık olduğumu öğrenecek(ben keşfedeceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder