27 Şubat 2009 Cuma

vanminut t-shirt komik - Daha da olsa gelmem ( davos :)))


Bloğum İçin T-Shirt Yapmışlar :)))
Van minüt tişörtü yapılmış!
Nerde bu millet, nerde bu girişimciler, niyçün “ Vanminüt” tişörtleri yapılmaz bu memlekette, giyelim güzelleşelim, kurtarılmış haysiyetimizin hep beraber kutlamasını yapalım demiştim hatırlarsanız... Bazılarınız da nedendir bilinmez, pek kızmıştı... Nefis küfürnameler düzmüştü.. (Bkz: Kızınca daha bir güzel oluyorsun sevgilim..)Halbuki ben son derece iyi niyetliydim. Ama tabii tapınmak ile taşlamak arasında gidip gelen bir yapımız olduğu için, iyi niyetimi anlamakta zorlandı bazılarımız. Neyse. Diyeceğim şu: Nihayet bir gencimiz “ van minüt” tişörlerinden yapmış! (Yeşeeee...) “ Vanminüt.. Daha da olsa gelmem” yazıyor. Yazının üstünde de bir el.. Ki o el, ah o el... Yaktı koca zirveyi.. Fotoğrafta gördüğünüz gibi gayet de şık olmuş. Kırmızısı var, siyahı var, turuncusu var, mavisi var... Tanesi 10 lira. Satış internet üzerinden.( www.vanminut.com (blogspot) adresine girin, sizi gittigidiyor.com adresine yönlendirecektir. (Yamuk yok merak etmeyin.)Bana tesadüfen bir okurum haber verdi. Görür görmek ısmarladım iki tane. Manita Bey ile bütün yaz dolaşacağız “ van minüt” “ van minüt” diye. Paramı ödeyip ısmarladıktan sonra (bunu özellikle yazıyorum, “ bedava yiyip içip yazıyorsun, Hıncal Uluç kesildin başımıza” diyenler utansın diye) tişörtleri yapan kişiyle yazışmaya başladık. Yüksek lisansını da yapmış tarih mezunu bir gençmiş meğer. Yeni mezun, henüz işi yokmuş ama girişimcilik ruhuyla dolup taşıyor gördüğünüz gibi. Destek olalım, daha nice güzel tişörtlere vesile olalım arkadaşlar! (Bkz: Yaratıcı ol, ciğerimi ye!)
MUTLU TÖNBEKİCİ(VATAN)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder