10 Mayıs 2009 Pazar

Veli Toplantısı

Matematik dersinin 2. sınavında düşük not aldım. Sınav kağıdına bakma isteğim reddedildi.Bende dilekçe yazdım. Cuma günü oldu bu olay. Cumartesi veli toplantısı vardı. Bir öğretmene dilekçe yazdığım için bana karşı tüm hocalar cephe açmış. Velime özür dilemem için uyarı yapmışlar. Toplantıdan dönen annem matematik öğretmeninden pazartesi özür dileyeceksin dedi. Kim ben Mİ? Suçum ne ? Özür dilemeyi gerektirecek ne yaptım ? Bu durumda özür dilemek asillik değil acizlik olur.
***
Ben özür dilersem ve derse katılırsam bana yüksek sözlü notu verecekmiş. Ama ben bu dönem kendime bir söz verdim. Matematik öğretmenini dinlemeden dersi geçeceğim. Gerekirse saatlerce Matematik çalışırım. Tam öss maratonunda uğraştığım şeylere bak ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder