8 Mart 2009 Pazar

Bu Cumartesi - sınav - kitap


Hafta içi kararlaştırmıştık. Cumartesi dersane sınavına hepimiz katılacaktık. Sabah arabayla dersanenin önüne geldik. Babamda dersanenin yolunu öğrenmiş oldu :( Sokaklarda,caddelerde miting afişleri parti amblemleri bayraklar cümle kurmaya bile değmez :D
***
Dersanenin bekleme odasında arkadaşlarımı bekledim. Kapıda belirdiklerinde üstümdeki sıkıntı tozlarını sirkeledim:D Bizler için hazırlanan sınıflara girdik yasinle yan yana otudum. Önümde neşet,eyüp arkamda seyhan-orhan ayrıca neşet önümüzde olsun diye kızların çantalarını(piyasada yoklar) izin almadan başka sıraya koyduk. geldiklerinde durumu izah etmeye çalıştık. Başarısız olduğumuz söylenemez ;))))
***
Bizlere dağıtılan ve optik olarak adlandırılan kağıt parçalarını öğretmen eşliğinde doldurduk. Dağıtılan kitapçıklarda sorular aynı fakat 1. kitapcıkdaki soru 2. kitapçıkda farklı bir sıraya yerleştirilmiş. (Kurnazlar ya) f. Büyük bir azimle soruları yanıtlarken kopya çekmenin zamanı gelmişti yasinin cevaplarından emin olduğu soruları bana dağıtılan kitapçıkta yerlerini tespit ettim ve işareti koydum (ne kaba)
***
Orhan ve seyhan sınavı anormal sürede bitirirken gözden kayboldular. Benle Yasin sınav bitince Gaziosmanpaşa'ya kitap almaya gittik. Aziz Nesin'in Yaşar ne Yaşar ne Yaşamaz kitabını yıllık ödev gereği aldım. Yasin ise Abdülhamit'in Kurtlar'la Dansı (Mustafa Armağan) adlı kitabı aldı. ve orada ayrıldık.(Köylü köyüne evli evine)
***
Yağan yağmur saçlarımı ve kıyafetimi kıskanmış olacak ki onları zor durumda bıraktı. Eve kendimi attığımda ilk işim duş almak oldu. Kıyafetleri kaloriferin üstüne koydum.
***
Ölümsüz olduğumu düşündüğüm için :D 50 yıl sonra bu yazıları okuyacağımdan emin olduğumu beyan ederek bugün bana ayrılan sürenin sonuna gelmiş bulunuyorum.
"iyi akşamlar türkiye. her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsan!" derdi reha muhtar :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder