15 Mart 2009 Pazar

Bugün gönlümde bir başkalık var

Saat 19:30 yoldayız(Cumartesi) radyoda Orhan gencebay :) ''Bugün gönlümde bir başkalık var'' diyor. Düğün salonuna ha vardık ha varacağız karanlık çökmüş İstanbul'un karanlık sokaklarına pencerelerdeki karanlık ışık İstanbul gecesini daha da bir korkunç yapıyor. Ne diyorum ben geldik işte :D
---
Düğün salonuna ayağımı basar basmaz başlıyorum tanıdıklarla öpüşmeye. 7'den 70'e sahte gülücükler dağıtıyorum etrafa, sıkıntıdan neredeyse patlama noktasına ulaşacağım( patlama noktası ? :)

Gelinle damada(t yumuşuyor mu ?:) yakın olan masaya geçtik. Başımı öne eğdim telefonumla zamanı geçirmeye başladı. Küçük çocuklar yanıma yaklaştı bu kaçırılmaz bir fırsattı. Yeni arkadaşlarımla birlikte dakikaları toprağa gömüyordum ki Amcamın çocukları geldi kaptım yiğeni play station kapışmaya götürdüm.
***
Oyuna öyle dalmışım ki yiğenimin sorusunu tekrarlatmak zordunda kaldım. Yiğende beni kırarmı -yha .... o kadar kız var biz burada ne play station(pleysteşın) oynuyoruz kalk biraz kızlarla oyalanak. Cevap vermeden kalktım. Bizim düğün salonunda ki bütün güzel kızlar yakın akrabalarımız olduğu için ( damat tarafında kızlar var ama yiğen odun) diğer düğün salonuna çıktık. Karadenizlilerin düğünü vardı. Kız kardeşim almış arkadaşlarını yanına çıkmış elaalemin düğününde çifte telli oynuyor ama düğündeki insanlar inanılmaz sıcak.(o derece) Düğünlerde inanılmaz derecede sıkılan ben ilk defa başkasının düğün salonuna gidip kolbastı oynayanları seyrediyorum. Yiğenimin ısrarı aşırıya kaçınca onu kıramamıştım. Baktım bizim yiğende iş yok hadi inelim dedim saat 23:?? Yağmur yağıyor babam otoparktan arabayı getirecek kapının önüne çıktım tanımadığım ve bizim düğün salonunda olan kızın bana rahatsız edici bakışlarına maruz kaldım. Hiç oralı olmadım arabanın kapısını açtım keşke hanfendi eksozuna boğulsaydı :D Nazr değecek diye çok korkuyorum :D (Ciddiyim )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder