22 Mart 2009 Pazar

KOSKOCAMAN BİR HAFTA

Bu hafta benim için çok önemli sayılır. Sebep mi ? Keş olmuşum haberim yok . Her gece, saatlerce duman altı - elmalı nargileler, peşinden yakılan sigaralar- ortam bu.
Bir hafta 7 gün, 1 Gün 24 saat(19:00-22:00) günde 3 saat dumanla sevişiyorum :D Haftada 7*3=21 heralde ...ama bu gün sayılmaz 3 saat çıkaralım 18.
evet 18 saat yaklaşık 1 gün -sadece Dumanla -aramızda kimse yok. Oysa ben daha düne kadar sigara nedir bilmezdim. Nargileyi ağızıma süremezdim. Nazar Nazar Nazar İşte...
***
Bu gün her zaman olduğu gibi izlediğim film Cd'lerinden bir tanesini kapıp(bilgisayara yüklemek şartıyla) değiştirmeye gittim(takas) Filmin adı KATLİAM.Ben beğenmedim yok aslında beğendim özetle fena değil.
***
Filmi seyretmişim uzanmışım yatağa kitap okuyacağım zil çalmaz mı ? Çıktım bal-kona baktım gökte bir uçak bol yıldız bol çelik bol insan :))))
Yerde bizim Uğur kaba takındığı tavrıyla
-oğlum MAÇÇ var in aşağı bekliom
KAPTAN benim. Hemen hazırlandım yayını terkeden geri dönüşü ancak oyuncaklarda imkanı olan bir ok gibi sahaya fırladım.
***
Kadroyu Hazırlamak ve Mevkileri belirlemek benim işim. Kaleye B.... koydum Defans K.... M.... Orta saha G...... Forvet ben ve Uğur. Maç başladı rakip zayıf sayılır ama bir türlü oyunu kuramıyoruz. Bağırmalarım aciz ama ben azimliydim. Hiç öne geçemedik beraberliği yakalasakta bir türlü öne geçmek lüksü bize sunulmadı. 5 gol atmışımdır Uğur 6 gol attı. Maçın adamı Uğur sayılırdı. ama YENİLDİK 17-16 SON GOLÜMÜ SAYMADILAR. Sitem etsekte ince kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder